Friday, November 6, 2009

Salam Imtihan

"Wahai Saudara, tidak tercapai kejayaan itu melainkan enam. Iaitu kecerdikan dan tamak, kesungguhan, kesabaran, kesederhanaan, sentiasa berdamping dengan ulama' (guru) dan berterusan.." [Imam As-Shafi'e]'



 
  

Q'A: Kredit kepada pelukis poster-poster ini [kagum]. Gambar kurang jelas? klik je kat gambar tu...terima kasih...

..:: Dari Aini ::..

...Disini Aini ingin mohon maaf kepada semua pembaca, saudara dan sahabat, jauh dan dekat. Dalam tutur kata ini mungkin ada yang telah terguris rasa.. Dalam gurau senda kita mungkin ada yang memendam luka.. Luka yang mungkin lahir dek perilaku  dan sifat mazmumah diri ini terhadap kalian, samada yang  sengaja atau tak sengaja.. Mohon maaf. Mungkin  ada yang  kurang berkenan dengan tulisan-tulisan di alam maya ini yang banyak khilaf, teruskan lah teguran  kalian,  jika kesilapan2 itu belum terampun, maaf kan lah. Jika ada hutang (..semua jenis hutang) yang belum selesai, Aini merayu agar sahabat menuntutnya dari Aini (jangan malu2, Aini tak mampu menanggungnya di akhirat kelak)... Dari Allah kita datang dan kepadaNya kita akan dikembalikan, wallahualam..

3 comments:

wana shaari said...

salam sahabatku aini.. sy norazuwana shaari mohon maaf ats segala kesilapan yg prnh dilakukan samada sedar atau tidak sedar. trima kasih ats tunjuk ajar ..halalkn ilmu yg dicurahkn..syukran byk2.. moga sama2 memperoleh kejayaan dunia akhirat dn redha Nya.. selamat berjuang! :)

Qalam'Aini said...

@wana shaari,

*aameennnnn...
*ya ukhti...Terima Kasih...utk semuanya...
* (^_^)

Raihana Bahru said...

salam....blh masuk x ni???heee...maaf jua kerana xinform kpd umum ttg pembukaan 'rumah' br tu..bknla krn lokek dek ilmu, tp kerana mahu mencari kekuatan di kala diri ni br mule menapak...mohon tnjk ajar dan peringtn yg ikhlas dr shbt2 sperjuangn..seikhlasnya jika kita berpisah dek kerana ms tidak mengizinkan kelak, tp biarlah ikatan ukhwah ni trus terpelihara n kekal...(sdey plak rsnye..)...maaf utk sgl kekurngn..jazakallah ukhti...moga trus bangkit utk bjihad...Allahukabar!!..